Smaczna Pyza gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

Już za kilka dni 24 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Nie będę Wam tutaj pisać o tym czy warto ją wspierać czy nie bo o tym każdy musi zdecydować sam. Opinii o akcji jest pewnie tyle ile ludzi - jedni popierają ją od wielu lat i całym swoim sercem. Inni oskarżają organizatorów o napychanie własnych kieszeni. Nie mnie rozstrzygać kto ma rację. Ja Orkiestrę wspieram i już. 

W tym roku robię to nie tylko wrzucając gotówkę do puszek. Dzięki akcji Rzeczy od serca zorganizowanej przez Allegro.pl podczas warszawskiej Blogowigilii dołączyłam do grupy blogerów, którzy postanowili dać coś od siebie i wystawić to na aukcji. Dochód ze sprzedaży wszystkich ofiarowanych rzeczy trafi oczywiście na konto WOŚP. Do wylicytowania są samodzielnie uszyte zabawki, autorskie dzieła malarskie, drobiazgi związane z konkretnym blogami, spotkania z blogerami i wiele innych, ciekawych rzeczy oraz wydarzeń. Naprawdę jest w czym wybierać.

Chcesz zobaczyć co wystawiłam na aukcję? Kliknij TUTAJ i licytuj! 

rzeczy od serca , kosz z przetworami , blogerzy pomgają , wośp , licytacja , przetwory , smaczna pyza pomaga , licytuj , kup teraz
filmy promujące aukcje nagrywaliśmy podczas Blogowigilii - kiedy ja się produkowałam to zdjęcie zrobiła mi Agnieszka z talerzpokus.pl


Cóż taka Pyza mogła przekazać na ten cel? Nie będziecie zaskoczeni. Przekazałam kosz z przetworami, które sama naszykowałam. Suszone i marynowane grzyby, dżem, konfitury, sałatki warzywne czyli kilka słoików wypełnionych pysznościami. Grzyby oczywiście samodzielnie przeze mnie zbierane a wszystko przetworzone moimi rękami. Mam nadzieję, że zwycięzca licytacji będzie zadowolony i wszystko będzie mu smakowało.

Licytować można jeszcze kilkanaście dni bo aukcja będzie trwała do 17 stycznia, do godz. 23:00. Serdecznie zapraszam!

Do akcji Rzeczy od serca może jeszcze dołączyć każdy z Was. Zobacz jakie to proste!

rzeczy od serca , kosz z przetworami , blogerzy pomgają , wośp , licytacja , przetwory , smaczna pyza pomaga , licytuj , kup teraz


Żeby mieć szansę na taki kosz przetworów trzeba wziąć udział w jego licytacji. Pamiętajcie, że cel szczytny a pieniądze ze sprzedaży kosza wspomogą zakup kolejnych sprzętów potrzebnych w polskich szpitalach. W tym roku zbieramy na aparaturę do wyposażenia oddziałów szpitalnych dla najmłodszych i najstarszych pacjentów czyli oddziałów pediatrycznych i geriatrycznych. Liczę, że licytujący otworzą swoje serca oraz portfele i okażą hojność.

Ty też możesz powalczyć o kosz przetworów ode mnie! Wystarczy, że weźmiesz udział w licytacji na Allegro.pl - o TUTAJ. Kliknij i licytuj bo warto!!!


aktualizacja 18.01.2016
Kosz z moimi przetworami został sprzedany za 730 zł co bardzo mnie ucieszyło. Przyznam, że nie spodziewałam się takiej kwoty. Dziękuję bardzo wszystkim licytującym! Mam nadzieję, że osoba, która wylicytowała kosz będzie zadowolona z zawartości :)



rzeczy od serca , kosz z przetworami , blogerzy pomgają , wośp , licytacja , przetwory , smaczna pyza pomaga , licytuj , kup teraz
rzeczy od serca , kosz z przetworami , blogerzy pomgają , wośp , licytacja , przetwory , smaczna pyza pomaga , licytuj , kup teraz


3 komentarze:

  1. Zwycięzca z pewnością będzie zachwycony! Wspaniały miałaś pomysł, podziwiam:)Trzymam kciuki, żeby na aukcji osiągnięto jak najwyższą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym koszem produktów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pomysł! Od lat wspieram WOŚP i jeśli za rok (oby!) będę tak poczytną blogerką jak Pani na pewno też wystawię coś od siebie na aukcję! Dziś umieszczę na moim blogu link do Pani aukcji żeby jak najwięcej osób się o niej dowiedziało! Zapraszam do mnie na bloga, piszę na nim o polskich tradycyjnych produktach-myślę, że się Pani spodoba!
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję wielkiego czynu! ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger