Pyza poleca. Pysznie dla rodziny i przyjaciół

Kiedy w moje ręce trafiła książka "Pysznie dla rodziny i przyjaciół" autorstwa Joanny Drzazgi i Gosi Wieruszewskiej pomyślałam, że zarówno ja jak i wiele moich koleżanek blogerek mogłoby wydać swoją książkę pod takim właśnie tytułem. Bo przecież każda z nas pysznie gotuje dla swojej rodziny i przyjaciół. Z tym większą ciekawością zajrzałam do środka... Czy mi się podobało i czy Pyza poleca?

książka kucharska , recenzja , pysznie dla rodziny i przyjaciół , muza , blogerka kulinarna , moja biblioteczka , warto przeczytać


W książce "Pysznie dla rodziny i przyjaciół" znajduje się ponad 100 przepisów, większość zebrana w trzydaniowe zestawy. To gotowe propozycje na mniej lub bardziej oficjalne rodzinne czy przyjacielskie posiłki. Znajdziecie tu propozycje przystawek, dań głównych i deserów, gotowe menu na kolację lub obiad. Wszystko smakowicie skomponowane, o różnym stopniu trudności, ale tak dokładnie opisane, że poradzi sobie z ich przygotowaniem nawet osoba niezbyt doświadczona w kuchni.

Receptury opracowano tak żeby z podanych składników przyrządzić 6 porcji danej potrawy. Książka zawiera też infografiki na temat przygotowania mięsa, ryb czy warzyw a także garść porad jak zaplanować zakupy i ogólnie przygotować się do takiego kameralnego przyjęcia. Poza konkretnymi zestawami dań są w niej też dodatkowe, przydatne przepisy m.in. na uniwersalne kruche ciasto czy domowy majonez.

książka kucharska , recenzja , pysznie dla rodziny i przyjaciół , muza , blogerka kulinarna , moja biblioteczka , warto przeczytać
książka kucharska , recenzja , pysznie dla rodziny i przyjaciół , muza , blogerka kulinarna , moja biblioteczka , warto przeczytać

Przepisom towarzyszą bardzo apetyczne zdjęcia potraw. Patrząc na nie aż chce się zaraz iść do kuchni i gotować.

To książka ciekawa i przyzwoicie wydana. Przepisy są harmonijnie zestawione i myślę, że każdy znajdzie tu coś ciekawego dla siebie. W przepisach widoczna jest duża ilość przypraw i ziół co daje pewność, że potrawy będą ciekawe i aromatyczne. Świetna pozycja dla tych, którzy lubią gotować i biesiadować w domu a czasami brakuje im pomysłu na menu. Tutaj mają gotowe pomysły do wykorzystania. Mnie się ta książka podoba.

Pyza poleca!

"Pysznie dla rodziny i przyjaciół"
autor: Joanna Drzazga, Gosia Wieruszewska; rysunki - Joanna Wieruszewska
wydawnictwo Muza S.A.
oprawa miękka
192 strony

książka kucharska , recenzja , pysznie dla rodziny i przyjaciół , muza , blogerka kulinarna , moja biblioteczka , warto przeczytać

1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger