Zakupy u Pana Ziółko !

Zobaczcie jakie cudowności właśnie przywiozłam - kwiaty cukinii, malutkie cukinie różnej maści, sałatę dębową, ogóraski do kiszenia, wielki pęk pachnącego kopru, fenkuł z pióropuszem tak wielkim jak krzak jakiś (na zdjęciu się nie zmieścił bo ma ponad pół metra wysokości), żółte pomidorki, trzy kolory kalafiora - biały, zielony i fioletowy, roszponka, rukiew i liście amarantusa i kwiaty nasturcji. A wszystko świeżutkie i wspaniałe. Chyba będzie się działo :)

Pana Ziółko można zastać w środy, w Parku Traugutta pod Fortecą - w Warszawie. Rozstawia się ok. godziny 10 tej i jest do 18 stej.



13 komentarzy:

  1. ale ładny ten kalafior! nie widziałam nigdy takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mówiłam już że zazdroszczę? bardzo zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam, zielsko i warzywa - czego zazdrościć? ale przyznam, że jestem bardzo zadowolona i lecę do Ciebie podpatrzeć jak robić kwiaty cukinii bo dla mnie to nowinka

      Usuń
  3. Ahhhh cudowne zakupy! Zwłaszcza te kolorowe kalafiory mnie zafascynowały, bo jeszcze nie spotkałam nigdy takich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielonego już kiedyś jadłam, fioletowy będzie wyzwaniem - był jeszcze żółty, ale może następnym razem bo teraz i tak kupiłam 3 sztuki w sumie :)

      Usuń
  4. Nie ma jak Stolica... Fioletowe kalafiory u nas czasem się zdarzają, ale od reszty to mam balkon;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, ja nie mam gdzie hodować i nie mam ręki do zielska więc całe szczęście, że mam gdzie kupić :)

      Usuń
    2. A tak z ciekawości, to ile kosztuje paczka nasturcji? Może wysoka cena by była argumentem, który by sprawił, że mój mąż łaskawszym okiem patrzyłby na kwiatki na talerzu;)

      Usuń
    3. nie powiem Ci bo nie wiem - płaciłam za wszystko razem i jakoś mi ta cena uciekła... coś mi się kojarzy, że chyba dychę, ale głowy nie dam

      Usuń
  5. Czekam na potrawy z ich użyciem! Zafascynowały mnie kolorowe kalafiory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekamy, czekamy co się wydarzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowity kalafior- pierwsze co mi się w oczy rzuciło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale będzie uczta w kuchni!

    eli_555

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger