Wielkanoc u Pyzy



Do Wielkanocy zostały jeszcze 2 tygodnie, ale pewnie część z Was już obmyśla co poda na świąteczny stół. 

W albumie "Wielkanoc" znajdziecie moje propozycje dań zimnych, gorących i deserów jakie przygotowywałam w latach poprzednich i być może niektóre znów wykorzystam. Może jakiś przepis Wam się przyda albo zainspiruje więc korzystajcie śmiało. Jeszcze przed świętami postaram się coś dorzucić do tego zbioru. Jeśli chcielibyście abym przygotowała jeszcze coś specjalnie w najbliższych dniach to piszcie - postaram się sprostać zamówieniu :)

My spędzimy tych kilka wolnych dni aktywnie, oczywiście jeśli pogoda pozwoli, ale na pewno coś pysznego też się pojawi. 

Pozdrawiam wszystkich ciepło 

Pyza 




12 komentarzy:

  1. zaraz zaglądnę co tam masz pewnie znowu same pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, mam nadzieję, że coś przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Śliczna dekoracja świąteczna :) ale się napracowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szybko się robi takie pisanki - wystarczy posmarować klejem z mąki i obtoczyć w ziołach, ziarenkach albo czymś innym :)

      Usuń
  3. Częściej powinny pojawiać się tak dobre wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) nie wiem czy są dobre - to są po prostu dania jakie zjedliśmy i jakie robię w domu :)

      Usuń
  4. Wszystkie przepisy są godne polecenia, bardzo starannie dopracowane i cudownie naturalne........

    OdpowiedzUsuń
  5. To zwykłe domowe jedzenie jest najpyszniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak - nie zawsze coś do jest super piękne jak w restauracjach jest też smaczne :)

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger